Campus Sogndal - meir enn ein kontorplass, det er ein livsstil 

Campus Sogndal trengde å fornye seg. Nettsida viste bygningar, parkeringsplassar og bedrifter, men ikkje folk. Dei ønskja å vise at dei er ein smeltedigel av kompetanse og nettverk.

Vi starta med å kna på merkevaren og setje nokre rammer som gjorde vegen vidare lettare. Kva posisjon vil dei ta, og kven skal dei nå?

Deretter utvikla vi ein visuell identitet som viser at dei er moderne, innovative og profesjonelle – ein profil med element som enkelt kan nyttast på skilt og til dekor, i tillegg til digitalt.

Nettsida campussogndal.no er no fornya. Vi har fått inn ny logo, nye fargar og element, gjort om på struktur og lagt inn meir informasjon om Campus. I tillegg har vi fått på plass video og flotte bilete som viser folk på campus: i aktivitet, på møteplassar, i jobbsituasjonar. Det er dette folk må sjå om det skal ønskje å bli ein del av Campus!

Takk for oppdraget – vi følgjer spent med vidare.

Om prosjektet

Fagområde: visuell identitet, merkevare, nettside

Kunde: Campus Sogndal

Kunde sidan: 2004

Behov: Campus Sogndal trengde å fornye seg, og gå frå å vere kontor og bygyningar til ein møteplass og ein arena for utvikling.

Nettside: campussogndal.no

Har du eit prosjekt du vil diskutere? Ta kontakt!

Astri Knudsen, dagleg leiar
astri@gasta.no
984 08 619

Vidar Bondevik, rådgivar
vidar@gasta.no
482 36 323

Ingvild Helle Hagen, digital marknadsførar
ingvild@gasta.no
928 81 906

Neste
Neste

Våningshuset - Merkevare | Visuell identitet | Nettsider