Designpakkar visuell identitet

For å gjere det enkelt har vi sett opp ulike pakkar. Ønskjer du tilpassing? Ingen problem.

Basis visuell identitet

Når du kun treng logo og fargepalett. Enkelt og effektivt, fordi det er det du treng!

Kr. 15.000,- + mva

Innhald i Basis

    • På Teams

    • Vi finner den visuelle retning

    • Utvikling av tre logo-alternativ. 2 revisjonar på valt logo.

    • Hovudversjon og alternative versjonar (negativ, horisontal, ikonvariant)

    • Retningslinjer for plassering, storleik og luft

    • Primærpalett (hovudfargar, med tydeleg rolle for kvar farge)

    • Sekundærpalett (støttefargar til spesielle element, call-to-action m.m.)

    • Fargekoder i CMYK, RGB, HEX, Pantone

  • -Hovudskrifttype og støttefontar
    -Hierarki: overskrifter, brødtekst

Sluttproduktet i prosjektet: enkel digital designmanual.
Har du andre behov enn dette? Ingen problem, vi tilpassar.

Komplett visuell identitet 

For deg som ønskjer eit komplett profilprogram med design på fleire flater.

Kr. 35.000,- + mva

Innhald i Komplett

    • På Teams, 1 time

    • Vi finner den visuelle retning

    • Utvikling av tre logo-alternativ. 2 revisjonar på valt logo.

    • Hovudversjon og alternative versjonar (negativ, horisontal, ikonvariant)

    • Retningslinjer for plassering, storleik og luft

    • Primærpalett (hovudfargar, med tydeleg rolle for kvar farge)

    • Sekundærpalett (støttefargar til spesielle element, call-to-action m.m.)

    • Fargekoder i CMYK, RGB, HEX, Pantone

    • Reglar for kontrast, bakgrunnar og kombinasjonar

    • Tilgjengelegheit (f.eks. WCAG-retningslinjer for kontrast)

  • -Hovudskrifttype og støttefontar
    -Hierarki: overskrifter, brødtekst, sitat, H1, H2 osv.
    -Digitale alternativ (systemfontar/websafe fontar)
    -Typografisk hierarki (nivå for overskrifter, undertitlar, brødtekst

    • Fotoretning (stil, tema, lyssetting, utsnitt)

    • Motiv: menneske, miljø, produkt, natur osv.

    • Stemning og emosjonar bileta skal formidle

    • Bruk av farge vs. svart/kvitt

    • Retningslinjer for filter, fargekorrigering og etterbehandling

    • Fotobruk, kjelder (stock vs. eigne foto)

    • Mønster, teksturar og bakgrunnselement

    • Former og geometriske byggeklossar

    • Designrammer eller overlays

    • Bruk i presentasjonar, brosjyrar og sosiale medium

    • Tone of voice (utdjupt – personlegdom i språk)

    • Skriveretningslinjer (ordvalg, formell vs. uformell tone, inkluderande språk)

    • Typiske setningsstrukturar og uttrykk som bør/ikkje bør brukast

    • Trykksaker: visittkort, konvolutt

    • Digitale malar: e-postsignatur, PowerPoint, Word-mal

    • Sosiale medium: malar for innlegg, stories, coverbilete. Kan også lagast som Canva-malar (tillegg i pris)

Sluttproduktet i prosjektet: digital designmanual.
Har du andre behov enn dette? Ingen problem, vi tilpassar.

Visuell identitet+nettside

Visuell identitet og nettside i eit prosjekt. Rasjonelt for oss - godt resultat for deg.

Be om pris

Innhald i +Nettside

Har du andre behov enn dette? Ingen problem, vi tilpassar.