Designpakkar visuell identitet
For å gjere det enkelt har vi sett opp ulike pakkar. Ønskjer du tilpassing? Ingen problem.

Basis visuell identitet
Når du kun treng logo og fargepalett. Enkelt og effektivt, fordi det er det du treng!
Kr. 15.000,- + mva
Innhald i Basis
-
På Teams
Vi finner den visuelle retning
-
Utvikling av tre logo-alternativ. 2 revisjonar på valt logo.
Hovudversjon og alternative versjonar (negativ, horisontal, ikonvariant)
Retningslinjer for plassering, storleik og luft
-
Primærpalett (hovudfargar, med tydeleg rolle for kvar farge)
Sekundærpalett (støttefargar til spesielle element, call-to-action m.m.)
Fargekoder i CMYK, RGB, HEX, Pantone
-
-Hovudskrifttype og støttefontar
-Hierarki: overskrifter, brødtekst
Sluttproduktet i prosjektet: enkel digital designmanual.
Har du andre behov enn dette? Ingen problem, vi tilpassar.

Komplett visuell identitet
For deg som ønskjer eit komplett profilprogram med design på fleire flater.
Kr. 35.000,- + mva
Innhald i Komplett
-
På Teams, 1 time
Vi finner den visuelle retning
-
Utvikling av tre logo-alternativ. 2 revisjonar på valt logo.
Hovudversjon og alternative versjonar (negativ, horisontal, ikonvariant)
Retningslinjer for plassering, storleik og luft
-
Primærpalett (hovudfargar, med tydeleg rolle for kvar farge)
Sekundærpalett (støttefargar til spesielle element, call-to-action m.m.)
Fargekoder i CMYK, RGB, HEX, Pantone
Reglar for kontrast, bakgrunnar og kombinasjonar
Tilgjengelegheit (f.eks. WCAG-retningslinjer for kontrast)
-
-Hovudskrifttype og støttefontar
-Hierarki: overskrifter, brødtekst, sitat, H1, H2 osv.
-Digitale alternativ (systemfontar/websafe fontar)
-Typografisk hierarki (nivå for overskrifter, undertitlar, brødtekst -
Fotoretning (stil, tema, lyssetting, utsnitt)
Motiv: menneske, miljø, produkt, natur osv.
Stemning og emosjonar bileta skal formidle
Bruk av farge vs. svart/kvitt
Retningslinjer for filter, fargekorrigering og etterbehandling
Fotobruk, kjelder (stock vs. eigne foto)
-
Mønster, teksturar og bakgrunnselement
Former og geometriske byggeklossar
Designrammer eller overlays
Bruk i presentasjonar, brosjyrar og sosiale medium
-
Tone of voice (utdjupt – personlegdom i språk)
Skriveretningslinjer (ordvalg, formell vs. uformell tone, inkluderande språk)
Typiske setningsstrukturar og uttrykk som bør/ikkje bør brukast
-
Trykksaker: visittkort, konvolutt
Digitale malar: e-postsignatur, PowerPoint, Word-mal
Sosiale medium: malar for innlegg, stories, coverbilete. Kan også lagast som Canva-malar (tillegg i pris)
Sluttproduktet i prosjektet: digital designmanual.
Har du andre behov enn dette? Ingen problem, vi tilpassar.
Visuell identitet+nettside
Visuell identitet og nettside i eit prosjekt. Rasjonelt for oss - godt resultat for deg.
Be om pris
Innhald i +Nettside
-
På Teams, 1 time
Vi finner den visuelle retning
-
-vi gjer analysar av:
dagens nettside
konkurrentar
søkeord
-
Du vel om du vil ha Basis eller Komplett designpakke
-
Når den visuelle identiteten er utvikla, startar vi utvikling av nettside. Les gjerne meir om prosessen her. Nettsida er basert på Squarespace CMS.
-
Den siste del av prosjektet blir å samle alt vi har utvikla i ein digital designmanual. Denne kan gjerne også innehalde merkevareinfo.
-
Viktig del! Vi startar med analyse av søkeord. Hugs at å velje seg søkeord også er strategi. Les meir om nettsider og søkemtoroptimalisering.
Har du andre behov enn dette? Ingen problem, vi tilpassar.