Designmanual

Ein designmanual er siste - men ikkje minst viktige - del av eit visuelt identitetsprosjekt.

Det er dette som sikrar at identitet og merkevara blir lett å ta i bruk - og vil leve over tid. Med Gasta Designmanual er det lett å dele og oppdatere handboka – og ta vare på merkeverdien din.

1. Konsistens i kommunikasjon

Alle som lagar innhald – enten det er på nettsider, sosiale medier, annonsar eller presentasjonar – får ein tydeleg mal å følgje. Det sikrer at logo, fargar, fontar og tone of voice vert riktig brukt .

2. Effektivisering av arbeid - mindre mas

Designerar og samarbeidspartnarar treng ikkje lure på “kva fargekode skal vi bruke?” eller “kva logo er den riktige?”. Du deler berre linken til designmanualen. Alle har alltid tilgang til siste versjon, uansett kvar dei er.

3. Meir dynamisk innhold

Ein designmanual kan innehalde eksempel, nedlastbare filer, interaktive guider eller video. Og det er lett å vidareutvikle i takt med tida. Det gjer det meir levande.

4. Inkludert i våre designpakkar

Å utvikle ein visuell identitet utan å levere frå oss ein digital designmanual, likar vi lite. Å sette opp designmanualen er difor inkludert i våre designpakkar.

Lisens, drift og webhotell kostar kun kr 100,-/mnd.