SIMAS med ny informasjonskampanje

Det lokale avfallsselskapet SIMAS ønskjer at vi skal bli flinkare til å sortere plastemballasje.

– Med kampanjen «Gi plasten nytt liv» håper vi å auke bevisstgjering og kunnskapsnivået. Vi vil motivere til sortering og gi informasjon om gevinstane ved rett handtering av avfallet, fortel SIMAS-direktør Dagny Karin Ugulsvik Alvik.

Saman med SIMAS har vi utvikla konseptet, med det visuelle, vinklinga og innhaldet. I første omgang har vi rulla ut selve kampanjen for å gi kjennskap til kva den seier, kvifor og korleis vi skal engasjere. Etter kvart kjem det meir informasjon, fakta og inspirasjon.

– Sist vi gjorde ein slik kampanje handla det om matsvinn, og då såg ein gode resultat av informasjonsarbeidet ved at innbyggarane blei meir bevisste og sorterte betre, fortel SIMAS-direktøren.

No gjentek vi suksessen og håpar å sjå like gode resultat av plastkampanjen!

Banner på SIMAS sin Facebook-side.

Post på Instagram

Bli med på å gjere ei skilnad du óg: Sortér. Resirkulér. Behald plasten i kretsløpet.

Sjå kampanjen: Gi plasten nytt liv

 

Gasta Design

Vi skaper lønnsame nettsider basert på Squarespace, og utviklar gjerne din visuelle identitet eller hjelper deg med digital markedsføring.

Neste
Neste

Ledig stilling: digital rådgivar