“Why, How, What” - The Golden Circle by Simon Sinek

Dette er ingen ny idé eller teori, men det er ein god ein. The Golden Circle vart for alvor kjend då Simon Sinek snakka om det på Ted Talk i 2009.

Why,How, What og Golden Circle er eit enkelt og smart verktøy i merkevarebygging fordi dei hjelper deg å finne kjernen i merkevara: kvifor du finst, korleis du skil deg ut, og kva du faktisk tilbyr. Vi er opptekne av å arbeide med enkle og effektive proseessar, og the Golden Circle er eit hjelpemiddel i å skape ei tydeleg, truverdig og relevant merkevare.

En kopp kaffe på et bord med en rund fløte som flyter på toppen.

Why

Det som er vanskeleg, er å svare på kvifor bedrifta gjer det dei gjer. De handler ikkje om å tene penger. Why er drivkrafta. Why er sjølve grunnen til at bedrifta eksisterar (i Gasta er vår “why” at vi ønskjer å skape vekst for kundane våre).

How

Dei flest kan også greit forklare korleis dei gjer det. Dette er gjerne ting som skil bedrifta frå konkurrentar (i Gasta er vi spesialister på programvaren vi utviklar nettsider)

What

Alle organisasjoner og bedrifter kan enkelt sei kva dei driv med, enten dei sel produkt eller utfører ein teneste (i Gasta utviklar vi nettsider, visuell identitet og digital marknadsføring).

Har du eit prosjekt du vil diskutere? Ta kontakt!

Astri Knudsen, dagleg leiar
astri@gasta.no
984 08 619

Vidar Bondevik, rådgivar
vidar@gasta.no
482 36 323

Ingvil Helle Hagen, digital marknadsførar
ingvild@gasta.no
928 81 906