Nettside og fargepalett for Flåmsbana AS - unik turistmagnet med over 990.000 reisande i året!

Flåmsbana har blitt omtala som ei av verdas vakraste togreiser, og er mellom landets mest populære attraksjonar.

Selskapet hadde behov for å opplyse sine kundar om kvar dei kan kjøpe billettar, basert på ønska reiseruta. Formålet er å gi praktisk informasjon i forbindelse med planlegging av besøk, og sikre at sal av billettar går gjennom riktig distributør (Norways Best, Vy , Entur eller Fjord Tours).

No har Flåmsbana fått ei nettside som harmonerer godt med eigen profil og som tek brukar med inn i ei virtuell skildring av strekninga. Dei ulike billettypane er strategisk plassert i topp og ein svarar ut fleire av dei mest stilte spørsmåla på ei eiga underside.

Om prosjektet

Fagområde: nettside

Kunde: Flåmsbana AS

Kunde sidan: 2024

Behov: Betre billettinfo for planlegging av reise

Nettside: flamsbana.no

Vi er veldig nøgde med samarbeidet med Gasta om dette prosjektet. Gasta har vore svært flinke til å forstå våre behov og jobbe effektivt mot målet. Effektive prosessar har spart mange timar både i prosjektet og internt hjå oss som kunde, og gjort vegen frå bestilling til lansering kort.
— Sindre Haugen Orvedal, leiar distribusjon og billettsal, Flåmsbana

Har du eit prosjekt du vil diskutere? Ta kontakt!

Astri Knudsen, dagleg leiar
astri@gasta.no
984 08 619

Vidar Bondevik, rådgivar
vidar@gasta.no
482 36 323

Ingvil Helle Hagen, digital marknadsførar
ingvild@gasta.no
928 81 906

Forrige
Forrige

E-bikes - Momas og Fosna

Neste
Neste

Hockeystick Impact AS