Ålhytta

Nettsider med fokus på prospecting og vekst for hytteprodusenten på Ål.

Ved utvikling av nettsider for Ålhytta vart det gjort ein grundig prosess i forkant for å etablere mål (KPI=key performance indicators) for nettsidene. Tre enkle og målbare KPI’ar ligg til grunn for designet og strukturen på nettsida.

Squarespace er sjølvsagt brukt som publiseringsverktøy, og igjen opplever vi at kunden lærer seg verktøyet veldig raskt og blir Squarespace-entusiastar!

Alle våre nettsider er sjølvagt responsive, tilpassar seg automatisk til mobil og nettbrett. Squarespace har denne funksjonaliteten godt innebygd, men her veit vi at i overkant av 50% vil bruke mobil og nettbrett, og det er brukt mykje ressursar til testing på ulike mobile plattformar.

 

"Eg vil takke alle for god innsats og eit framifrå resultat. Så langt har me berre fått gode tilbakemeldingar. Denne sida blir eit godt hjelpemiddel i vårt arbeid."

— Bård Svardal, salg og markedsansvarlig Ålhytta

 
Gasta Design

Vi skaper lønnsame nettsider basert på Squarespace, og utviklar gjerne din visuelle identitet eller hjelper deg med digital markedsføring.

Forrige
Forrige

Fursetgruppen

Neste
Neste

Genus